Tarbijad eelistavad üha enam paberist ja riidest poekotte

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Riidest poekott.
Riidest poekott. Foto: Rimi

Võrreldes aasta algusega on kaks klienti viiest loobunud kilekottide ostmisest ning kasutavad selle asemel korduvkasutatavaid riide- või paberkotte, teatas Rimi.

 Paberist ning kangast poekotte osteti juunis võrreldes jaanuariga pea kümme korda rohkem.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul on tegemist igati positiivse muutusega. «Kilekotid, mida Eesti kaupmehed müüvad aastas miljoneid, satuvad sageli lõpuks loodusesse, kus need ei kõdune ning lagunemine võib võtta aega kuni tuhat aastat. Kilekottide soetamise vähenemine mõjub keskkonnale kindlasti hästi,» lisas ta.

Aprillis alandas Rimi paberkottide hinda kümne ning korduvkasutatavate riidest poekottide hinda 79 sendini. Hinnaalandamise põhjuseks oli soov ärgitada tarbijaid tegema keskkonnasõbralikke valikud. Samal ajal tõstis poekett kilekottide hinna kahekordseks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles