Selver arendab iseteenindussüsteemi

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selvepult.
Selvepult. Foto: Toomas Huik

Selver plaanib muuta Selveekspressi iseteenindussüsteemi nii, et klient saaks iseseisvalt kasutada ka Partnerkaardile kogunenud boonuspunkte.

«Kas Selveekspressis saab maksmisel kasutada ka Partnerkaardile kogunenud punkte või saab neid lihtsalt vaadata? Eelistan ise kasutada ekspressteenust ja tahaks oma kogunenud raha ka kasutada,» kirjutab üks Selveri klient poe Facebooki lehel.

Selveri avalike suhete juht Annika Vilu kinnitas, et sääraseid küsijaid on mitmeid, mistõttu tegeleb Selver iseteenindussüsteemi arendamisega.

«Kõige lähem arendus puudutabki boonuspunktidega maksmist - mitmed kliendid on seda küsinud ning varsti saab see võimalikuks,» lubas Vilu.

Praegu peab Selveekspressi klient pöörduma teenindaja poole, et kogunenud punkte kasutada.

«Arendusmõtteid on veel, aga enne otsuste tegemist ei julge neid veel välja käia,»lisas Vilu.

Selveekspressi kasutab Selveri kinnitusel üle 50 000 inimese. Selvepuldiga saab ostelda kuues Tallinna, kahes Pärnu, kahes Tartu kaupluses ning Keila Selveris, seejuures on seitse selvepuldi lahendust avatud tänavu. Selveri statistika ütleb, et selvepuldiga tehakse keskmiselt suuremaid oste.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles