Rimi odav lõhe lõppes juba kampaania kolmandal päeval

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kalalett.
Kalalett. Foto: Mati Hiis / Õhtuleht

Pahane Rimi klient Kadi esitas kaebuse tarbijakaitseametile, kuna Rimi soodushinnaga pakutud lõhe sai mitmes kaupluses otsa juba kampaania kolmandal päeval.

«Mõistaksin, kui toode lõppeks tõepoolest paar päeva enne kampaania lõppu, kuna tarnijad ei suutnud tagada piisavat kogust kvaliteetset kaupa ning osa jääb saamata. Antud juhul lõppes kaup sisuliselt kohe ning poodi pandud silt suure huvi ja Teiepoolne selgitus kvaliteedi kohta on ebarahuldavad,» kirjutas naine Rimile. Kadi teatas, et esitas tarbijakaitseametile kaebuse eksitava kauplemisvõtte kohta.

Jaekett Rimi kinnitas, et soodushinnaga pakutud lõhe lõppes seekord paljudes kauplustes juba kolmandal kampaaniapäeval. Mõnes üksikus kaupluses jagus kala kuni pühapäevani. Kampaania kestis 17.07–23.07.

«Tellisime küll suurema koguse, ent Norra veterinaaramet ei lubanud kogu tellitud kogust kvaliteediprobleemide tõttu maalt välja. Paraku jõudis see info meieni sedavõrd hilja, et polnud võimalik enam kuskilt juurde ka tellida. Meil on juhtunu pärast väga kahju, vabandame klientide ees!» ütles Rimi kommunikatsioonijuht Katrin Bats.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles