Tele2 tüütas klienti veel mitu kuud pärast lepingu lõpetamist

Tele2 pood.

FOTO: Erakogu

Kuna teenindajal jäi «linnuke» õigesse kohta lisamata, saatis Tele2 endisele pikaajalisele kliendile Ailile mitmel kuul meeldetuletusi, justkui oleks tal arve maksmata.

Aprillis Tele2-ga lepingu lõpetanud Aili liitus teise mobiilsideoperaatoriga teades, et Tele2-ga ei seo teda enam miski. «Mulle üllatuseks laekus aga juunis arve, kus peal oli leppetrahv ja kuutasu,» ütles Aili, kes saatis seejärel koheselt Tele2 klienditeenindusse kirja. «Kui olin mitu päeva oodanud, vabandati ja lubati arve tühistada. Ent sel kuul sain meeldetuletuse nagu oleks mul maksmata koguni kaks arvet. Arve numbrit ega midagi sellist meeldetuletusel ei olnud, kuid summa oli samasugune, mis tühistada lubatud arvelgi,» rääkis Aili, kes kartis, et on juba kuskile n-ö musta nimekirja sattunud.

«Olen alati kõik arved õigeaegselt tasunud ja nüüd siis sellised probleemid…» märkis Aili, kes mõtles ka tarbijakaitseametist abi otsimise peale. «Huvitav, kui kaua Tele2 suudab mingite põhjendamatute arvetega oma endiseid kliente terroriseerida,» kirjutas Aili oma viimases pöördumises Tele2 poole.

«Antud juhul oli tegemist erandkorralise lepingu lõpetamisega ning sellekohane muudatus tehti arvesüsteemi käsitsi, kuid kahjuks jäi töötajal õigesse kohta «linnuke» lisamata,» selgitas Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt. Ta lisas, et klient ei pea neile midagi maksma ja vabandas, et Tele2 ebavajaliku meeldetuletuse saatis.

Tarbija24 kirjutas märtsi lõpus, kuidas Aili oli hädas kõnesid katkestava nutitelefoniga – juba kolm korda hoolduses käinud telefon katkestas ikka kõnesid. Tele2 ei suutnud viga tuvastada, mistõttu pidi ta lootusetult esinduste vahel pendeldama. Aili oli mures, kuna Tele2 ei soostunud telefoni välja vahetama ning tähtajaline leping kehtis veel poolteist aastat. Aprillis nõustus Tele2 siiski vigase telefoni tagasi ostma ja lepingu enne tähtaegselt lõpetama.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles