Levi üle kurtvat klienti ähvardati trahviga

Mobiilside operaator.

FOTO: Toomas Huik

Tugijaamade ülekoormuse tõttu ei saanud Elisa klient Mint netipulka kasutada, kuid Elisa ei olnud nõus trahvita ka ennetähtaegselt lepingut lõpetama, vaid nõustus ainult teenuse hinda alandama. «Aga miks pean isegi seda 50 protsenti maksma, kui ma ei saa seda teenust kasutada?» küsis klient.

Aasta tagasi sõlmis Piia (täisnimi toimetusele teada) Elisaga mobiilse interneti lepingu ja sai Mint netipulga, mida hakkas kasutama tema tütar Kristin. «Kuna elan kord Haapsalus, kord Tallinnas, vajan internetti mõlemas kohas. Nende lubatud juhtmevaba internet oli sobiv,» rääkis Kristin. Selle aasta maikuus tekkisid aga probleemid leviga. «Mida aeg edasi, seda võimatum on internetti kasutada – levi lihtsalt pole!» kurtis Kristin. Levi oli kehv nii Mustamäel kui ka Haapsalus.

Neiu pöördus Elisa poole. «Vastati ,et minu poolt nimetatud aadressidel on interneti kasutamine häiritud tugijaamade ülekoormuse tõttu. Lähiajal ei ole planeeritud antud piirkondadesse uue tugijaama ehitust ega laiendust,» rääkis Kristin. Ebamugavuste kompenseerimiseks pakuti, et alandatakse paketi hinda poole võrra kuueks kuuks.

«Aga miks pean isegi seda 50 protsenti maksma, kui ma ei saa seda teenust kasutada?» küsis Kristin. Elisa ei olnud nõus aga lepingut ennetähtaegselt ilma leppetrahvita lõpetama.

Kristinile ja Piiale pakuti hoopis suundantenni. «Selle peaks paigaldama õue ja sealt juhtme arvuti külge organiseerima. Ma ei kujuta ette, kas see asja parandab muidugi,» rääkis Kristin, kes elab Tallinnas üürikorteris.

«Kas ma peaks siis iga kord, kui kuhugi sõidan selle antenni kokku ketrama ja kaasa vedama? Ning igas kodus seina augu puurima? See ei ole ju enam juhtmevaba internet,» kurtis tüdruk.

Esimese kirja kirjutas Kristin Elisale 28 juunil. «Mul olemas kirjavahetus Elisaga, kus nad tunnistavad, et tugijaamad on ülekoormatud ja ometigi nad teevad peapesu ja raiuvad oma antenni,» ütles Kristin.

Pärast Tarbija24 pöördumist selgitas Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski, et kliendiga on vesteldud ja pakutud uut lahendust. «Kuna klient ütleb, et tal on tegelikult olemas reaalne vajadus mobiilse interneti järgi, siis tõstame ta nüüd ümber 4G paketti. Selleks vahetame tema 3,5G modemi 4G modemi vastu välja ning tõstame ta ka teise teenuspaketti. Kui klienti sellegipoolest ka meie 4G interneti kvaliteet ei rahulda, siis leppisime kokku, et lõpetame lepingu,» lubas Raiski.

Kristin oli meeldivalt üllatunud, et temaga ühendust võeti ja uut lahendust pakuti.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles