Jäätisemüüja ebakompetentsus jahmatas ostjat

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Algida jäätiselett.
Algida jäätiselett. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

End ligi paari miljoni eri jäätise pakkujana reklaamiva jäätiseketi Algida müüja ebakompetentsus jahmatas lapsevanemat, kelle laps ei saa süüa gluteeni sisaldavaid toite.

«Minu laps läks Rocca al Mare keskuses uue jäätisekohviku Algida Happiness Station, milles reklaami kohaselt pidavat saada olema 1,9 miljonit erineva maitsega jäätist, avamisele,» kirjutas lapsevanem Tan Silliksaar. Kuna laps ei saa süüa gluteeni sisaldavaid toiduaineid, siis küsis ta selle kohta ning üllatusena selgus, et jäätisekohviku töötajatel ei olnud aimugi, mis asi on gluteen. Samuti polnud lapsevanema sõnul müüjatel mingit infot selle kohta, mida nende jäätised sisaldavad ja nad ei osanud seda ka kusagilt uurida.

«Olekski huvitav teada, mitu tuhat E-ainet läheb vaja 1,9 miljoni erineva maitse tootmiseks ja miks need ained on salastatud? Kas meie lastele on tõesti sellist ülbet jäätisemüüjat vaja? Tegemist on ju (vähemalt reklaami järgi) rahvusvahelise firmaga, kes peaks Euroopa norme tundma,» kirjutas nördinud lapsevanem.

Algida Happiness Station kohvikute juhataja Margit Juurmaa kinnitusel on igas Algida Happiness Station kohvikus olemas toodete koostisainete nimekiri, millega iga klient saab ka huvi korral tutvuda. Ka töötajad on läbinud vastava koolituse ja peavad olema võimelised klientidele nõu andma.

«Kirjeldatud juhtum toimus avamispäeval, kui kohvikut külastas kolme tunniga üle 500 inimese ja kuigi korraga töötas leti taga neli meie teenindajat, oli töökoormus siiski ebatavaliselt suur. Pikk järjekord ja suur müra võisid tekitada olukorra, et teenindaja ei saanud küsimusest õigesti aru ja reageeris valesti,» arvas Juurmaa. Ta lisas, et ettevõte palub kliendi käest siiralt vabandust ning viib töötajatega läbi täiendava vestluse, et edaspidi sarnaseid arusaamatusi vältida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles