Eesti Post avas e-poodide teenuseportaali

, summer reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Post.
Eesti Post. Foto: Postimees/Scanpix

Eesti Post ostis 51 protsenti idufirmast Maksekeskus AS, tänu millele tekib logistikaettevõttel võimalus pakkuda e-poodidele üle-Baltikumilist makselahendust.

Maksekeskus pakub e-poodidele täisteenust netimootorist kuni kaupade kohaletoimetamiseni. «Maksekeskusest tulenev kõige suurem kasu ettevõtjatele on see, et enam ei ole tal vaja erinevate pangalinkide jaoks mitut lepingut sõlmida ja mitut liidestust teha,» sõnas Sooaru ning lisas, et kasutada saab ka krediitkaardiga maksmist ja järelmaksu.

Maksekeskus võimaldab e-poodidel ühe lepinguga kasutada makselinke kuues Eestis tegutsevas pangas, partneriteks on Swedbank, SEB, Danske Bank, Nordea Pank, LHV ja Krediidipank.

«Eesti Posti huvi on elavdada e-kaubandust Balti riikides, sest internetikaupmehed toovad põhilise mahu Post24 pakiautomaatidesse,» selgitas Eesti Posti juhatuse liige Mait Sooaru. «Maksekeskuses on Eesti Postil võimalik pakkuda kaupmeestele lisaväärtust, sidudes tervikuks arveldused ja logistika,» lisas ta.

Maksekeskus on seni ainus pankade e-makseid vahendav lahendus, mis on saanud finantsinspektsioonilt tegevusloa. Tegevusluba on pankadele ja e-äridele kinnituseks, et tegemist on usaldusväärse ja turvalise lahendusega. Esialgu alustatakse teenuse pakkumisega Eestis ja lähiajal on kavas liikuda edasi Lätti ja Leetu.

Maksekeskuse pakutavate võimalustega saab tutvuda siin.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles