Rongiinfo telefonile helistanutele makstakse raha tagasi

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uus elektrirong.
Uus elektrirong. Foto: Toomas Huik / Postimees

Alates eilsest on rongiinfo telefon taas tasuline, kuid esimesel päeval helistajaid tasulisest kõnest ei informeeritud. Ettevõte lubab helistajatele raha tagasi maksta.

«Mina helistasin täna kaks korda rongiinfosse. Kumbki kord polnud infot, et number oleks nüüd tasuline,» kurtis Tarbija24 kirjutanud lugeja. Ta lisas, et eritariifsele numbrile helistades peaks kõne vastuvõtmise eel olema hinnainfo, et helistaja saaks kõne tasuta katkestada, kui ei taha maksta.

«Infonumbrit 1447 valdava Go Networki esindaja Siim Valdmetsa sõnul viibis teavituse ülespanek tehnilise viperuse tõttu, mis nüüdseks on lahenenud,» selgitas Go Groupi kommunikatsioonijuht Kersti Gorstov. Ta lisas, et Go Network teeb sideoperaatoritele avalduse, et aja eest, mil teavitus infoliinil ei kõlanud, kõneteenuse tasu ei rakendataks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles