Bravocom lükkab võla klientide kaela

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Zorro kõnekaardi reklaam.
Zorro kõnekaardi reklaam. Foto: Teet Malsroos / Õhtuleht

Bravocomi kaubamärki omava Progroup Holdingu turundusjuhi Kristo Krummi sõnul on nende võlg EMT ees tekkinud sellest, et kliendid ei maksa õigeaegselt arveid.

EMT teatas täna, et ei lase Bravocomi ja Zorro kõnekaartide numbritelt tulevaid kõnesid oma võrku seni kuni Progroup Holding on tasunud võrguteenuste eest kogunenud võla.

«Ka meile ollakse palju võlgu,» ütles Krumm EMT avaldust kommenteerides.

Ta lisas, et praegu toimib helistamine EMT võrku siiski probleemideta ja loodetavasti see ei katke, sest palve võlgnevuse ajatamiseks ja maksegraafiku koostamine on praegu käsil.

ProGroup Holding tegeleb tema sõnul võla tasumisega. 

«Me igal juhul vabandame klientide ees võimalike ebamugavuste pärast ning teeme kõik endast oleneva, et võlgnevus EMT-le tasuda. Makseraskused on ajutised ning tingitud raskest majandussituatsioonist,» sõnas ta.

Selle kohta, kas Progroup Holdingul on võrguteenuste eest tasumata ka teistele mobiilioperaatoritele, puudusid Krummil andmed.

Bravocomi ja Zorro kliente on kokku ligi 7000.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles