ABC Kinga kauplused läbisid uuenduskuuri

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
ABC Kinga kauplus.
ABC Kinga kauplus. Foto: Artur Sadovski

Kõik üle Eesti asuvad ABC Kinga kauplused said tänaseks uuendusliku brändipõhise kaubapaigutuse ja värske sisekujunduse, lisaks uuenes ka kaubavalik.


Uue kontseptsiooni järgi on kaup paigutatud nelja stiiligruppi, mille keskmes on sellised tuntud kaubamärgid nagu Esprit, Lacoste, Clarks ja BilliBi, lisaks eraldi lastetsoon, teatas firma.

«Sarnastele kaubamärkidele tuginev paigutus aitab oma lemmikud kiiresti üles leida ja avastada kõrvalriiulilt ka täiesti uusi sarnases stiilis brände,» rääkis ABC Kinga tegevjuht Erkki Laugus.

Tema sõnul on ABC Kingas Eesti kingakettidest suurim tootevalik. Teiste hulgas on müügil näiteks eestlaste hulgas populaarsed kaubamärgid Ecco, Miss Sixty, Bronx, Vagabond, Ten Points , Fly London, El Naturalista, Lloyd, Unisa, Hispanitas, Högl, Fornarina, K-Swiss, Vans jpt.

Uues müügikeskkonnas lisavad mugavust jalatsikauplustes uuenduslik proovikabiin kingade sobitamiseks kostüümi juurde ja tasuta proovisokkidega sahtlid. Sisekujunduses domineerivad ABC Kinga logole omase roosa kõrval must ja hall, lisandunud on uued kingariiulid ja teeninduspunktid. Uuenenud on kogu firma stiil klienditeenindajate vormiriietest kuni koduleheküljeni välja.

Väikese värskenduse on saanud ka ABC Kinga logo, millel nüüd ilutseb roosal taustal valgusvihku asetatud elegantne naiseking.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles