Solarise kliendikaardi saavad vaid mobiiliomanikud

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pangakaardid.
Pangakaardid. Foto: Tairo Lutter / Virumaa Teataja

Oktoobris avatud meelelahutuskeskuse Solaris kliendikaardiomanikuks võib saada ainult mobiiltelefoniomanik - mobiilinumbrit on keskusel vaja, et kliendile reklaame saata.

Solarise kliendikaarti taotlenud Andre ütleb, et kuigi meelelahutuskeskus lubas avamispäeval, et igaüks saab oma kliendikaardi kätte kahe nädala jooksul, ootas tema oma kaarti kaks ja pool nädalat, kirjutab Õhtuleht.

Uurima minnes sai ta keskusest vastuse: ankeedile polnud märgitud mobiiltelefoninumbrit ja ilma selleta kaarti ei saagi.

Solarise turundusjuhi Georgi Viiesi sõnul küsitakse kontakttelefoni vaid klubiliikmega kiiremini ühenduse saamiseks ning talle tema enese nõusolekul SMS-reklaamide saatmiseks maksimum kord nädalas. Alternatiivina pakutakse ka klubi liikmeks taotleja sõbra või tuttava mobiilinumbri andmist.

Solarise klubiga on liitunud üle 54 000 inimese.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles