EAS: Coca-Cola lahkumine on loomulik

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Coca-Cola pudelid..
Coca-Cola pudelid.. Foto: AP Photo / Scanpix.

See on loomulik protsess, et firmad hindavad oma arenguvajadusi ja -võimalusi ning kujundavad vastavalt ümber oma organisatsiooni ja tootmisbaasi, ütles EASI nõunik osalise Coca-Cola Eestist lahkumise kohta.


Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse rahvusvahelistumise divisjoni nõunik Ele Merike Pärtel märkis, et firma lahkumine on mõistetav eriti tänases majandusolukorras. Küsimusele, kuidas taoline käik Eesti mainele mõjub, vastas Pärtel, et me ei peaks muretsema mitte niivõrd oma maine pärast kui pigem arendama eeliseid, et tööjõud ja suutlikkus sellele mainele järgi jõuaks.

«EASi rahvusvahelistumise divisjon on Eesti ärikeskkonda analüüsides leidnud, et meil on suurem potentsiaal meelitada välisinvesteeringuid masina-ja metallitööstuse, elektroonika, IKT, logistika ja äriteenuste valdkonda ning üldiselt tulevad siia globaalselt mõtlevad ettevõtted, kes on huvitatud eksportimisest ning laiemast turust,» sõnas Pärtel.

Ta lisas, et endiselt on tunda ka uute investorite huvi Eesti vastu. «Eriti suurt huvi on näha infotehnoloogia vallas, mis tuleneb otseselt Eesti kaugeleulatuvast mainest.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles