Lugeja küsib: miks on Swedbanki netipangas kehtestatud paroolikaardi limiidiks 200 eurot?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Paljude Swedbanki klientide käes on veel paroolikaardid ajast, kui pangal oli teine nimi.
Paljude Swedbanki klientide käes on veel paroolikaardid ajast, kui pangal oli teine nimi. Foto: Postimees.ee

«Ostsin veebist lennukipileteid ja selgus, et ma ei saagi nende eest netipangas maksta, kuna pank on paroolikaardi kasutamisel kehtestanud piiriks 200 eurot. Minu piletid olid 215 eurot. Miks netipangas selline limiit on?» soovib lugeja teada.

Vastab Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask.

Paroolikaardil on selline limiit, et tagada klientide turvalisus. Varguse või pettuse korral on just paroolikaart see, mille kurjasti ärakasutamine kõige lihtsam on. Paroolikaardile on trükitud korduvkasutatavad paroolid, mistõttu nende turvalisus on madalam kui teistel autentimisvahenditel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles