Pahased kliendid: Rimis polnud müügil ühtki ostukotti

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi pood.
Rimi pood. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Tallinnas Põhja puiesteel asuvas Rimis said teisipäeva õhtul ostukotid otsa. Rimi tunnistab eksimust ja vabandab klientide ees.

Teisipäeva õhtul kirjutas Heimar Facebookis Kalamaja grupis: «Head Kalamaja elanikud, kui teil on kodus üle kasutatud kilekotte (Selveri, Prisma, Stockmani jt), siis palun viige Kalamaja Rimisse, sest neil said täna kell 18 otsa kõik kilekotid, viimased paberkotid osteti ka 10 minutiga ära.», vahendab Õhtuleht.

Rimi pressiesindaja Katrin Bats ütles, et selles kaupluses said tõesti ostukotid tunniks või paariks otsa. «Uus kogus ostukotte oli kauplusesse tellitud, ent paraku ei jõudnud need õigeaegselt kohale,» selgitas Bats ning lisas: «Meil on juhtunu pärast väga piinlik ning palume kõikidelt klientidelt vabandust!»

Mõni aeg tagasi alustasid nördinud kliendid Facebookis kampaaniat Kalamajas asuva Rimi kaupluse vastu – poele heidetakse ette räpasust, vähest või suisa olematut kaubavalikut, pikki järjekordi ja aeglaselt töötavaid kassasid.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles