Starmani reklaamlause tekitas küsimusi

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Starmani auto.
Starmani auto. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Tarbija24 lugeja märkas bussides reklaami, milles Starman reklaamib end kui Eesti kiireima interneti pakkujat. Lugeja on aru saanud, et reklaamiseaduse kohaselt ei tohiks end reklaamida kui Eesti parimat ning võrdluse kasutamine reklaamis ei ole ka lubatud.

«Ühistranspordis olevatel ekraanidel on Starmani reklaam sõnumiga: Eesti kiireim internet - kuni 200 Mbit/s. See on täiesti korrektne, sest tõesti pakume klientidele kogu meie võrgu ulatuses 200-megabitist netikiirust,» selgitas Starmani kommunikatsioonispetsialist Kristi Reiland. «Samal ajal pakuvad meie konkurendid Elion ja STV vaid mõnedes majades internetikiirust kuni 100 megabitti,» lisas ta.

Tarbijakaitseameti avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski kinnitas, et kui kasutatakse väljendeid «parim» või «kiireim», siis tuleb neid ka tõendada. «Kui nad suudavad ära tõestada, et nemad on ainukesed, kes pakuvad kõige kiiremat internetti (200Mbit/s), siis see lause on õige,» lisas Turetski.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles