Kaubamaja ostukampaania kolib internetti

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Osturalli Tallinna kaubamajas.
Osturalli Tallinna kaubamajas. Foto: Peeter Langovits

Kaubamaja avab 2.–6. oktoobrini toimuva Osturalli ajal esmakordselt e-poe.

«Tarbijad eeldavad, et kaupade kohta on internetis teave olemas ning on hea, kui neid sealt ka osta saab,» märkis kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostov ja jätkas: «Trendid kanduvad ühest eluvaldkonnast teise – internetipank on eestlastele juba iseenesestmõistetavam teenus kui pangakontor ja netileht loetavam kui paberleht. Sellise suunitluse taga on inimlik mugavus – soovitakse saada asjad võimalikult kiiresti tehtud ja korda.»

Ostovi sõnul kasvab klientide huvi e-poe vastu iga päevaga ja selle järgi on oluline vajadus. «Kindlasti on e-pood selge tulevikusuund – kauplused jäävad, aga e-poed tulevad lisaks. Osturalli e-poe näol on tegemist n-ö pilootprojektiga, millega saame kaubamaja sisemisi protsesse ja võimekust testida. Kindlasti peame e-poodi kui tulevikutrendi silmas ka kaubamaja puhul tervikuna,» selgitas Ostov.

Osturalli e-kauplus annab võimaluse pakkumistest osa saada ka väiksemate Eesti asulate elanikel. Kaubamaja koostööpartneriks on Itella Smartpost, kelle pakiautomaatidesse saab Osturalli kaupu tellida. Teenus on tasuline, kuid üle 20eurosed tellimused saab kätte tasuta.

Ühtlasi on e-pood Ostovi sõnul alternatiiviks neile, kellel lihtsalt ei ole aega ega tahtmist järjekorras tungelda, kuid kellel on siiski võimalus ise kaubamajja paki järele tulla – sel juhul on paki kättesaamine nii Tallinna kui Tartu kaubamajast tasuta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles