Lugeja küsib: miks telefonis interneti sulgemise eest maksma peab?

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mobiiltelefon.
Mobiiltelefon. Foto: Reuters / Scanpix

«Postimehes oli alles uudis, et Tele2 kliendid on piiranud võrgu poolt telefonis internetti. See teenus oli enne tasuta, nüüd küsivad nad selle eest pea 7 eurot. Vähemalt selle teenuse hinnakirja muudatusest pole kuskil kirja olnud,» soovis lugeja teada, miks interneti piiramise eest maksma peab. 

Vastab Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt:

Inimesel on võimalik soovi korral sulgeda internet enda telefonist, mis on tasuta või mobiilioperaatori vahendusel, mis maksab 6,99 eurot. Teenuse sulgemine on operaatorile käsitöö ning valikuline lisateenus ja on kogu aeg tasuline olnud. Kui inimene tahab oma internetikasutust piirata, siis olen alati soovitanud seda teha ise tasuta ja telefonist. Kui keegi kardab, et tema telefon «käib ise internetis», siis ei pea teenust sulgema, vaid Tele2 Eesti odavaim internet maksab kuus vaid 4,5 eurot, millest esimesed kaks kuud on tasuta. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles