Mais navigatsiooniseadme soetanud klient pole ostu tänini näinud

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
GPS seade. Illustratiivne foto.
GPS seade. Illustratiivne foto. Foto: SCANPIX

Tarbijakaebuste komisjon arutas osaühingu Sensor-Valvekeskuse kliendi kaebust, mille kohaselt ostis inimene ettevõttelt 399,9 euro eest GPS-navigatsiooniseadme Garmin, kuid pole tänaseni näinud oma raha ega seadet.

Klient ostis veebipoest seadme juba mais, kuid pole tänaseni seda näinud. Kaupleja ei ole vaatamata raha tasumisele seadet saatnud, samuti ei tagasta kaupleja raha, seisab tarbijakaebuste komisjoni otsuses.

Komisjon otsustas, et ettevõte Sensor-Valvekeskus OÜ peab tagastama tarbijale 399,9 eurot. Kaupleja ei ole vastanud ei kaebusele ega ka Tarbija24 küsimustele.

Kui pooled komisjoni otsusega ei nõustu või seda ei täida, on neil õigus pöörduda vaidluse läbivaatamiseks maakohtusse.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles