Tööst halvasti blogimine maksis koha

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Caro / Scanpix

Läinud nädalal sai Rootsis Ørebro McDonaldsis töötanud neiu sule sappa, sest tegi oma blogisse töökoha kohta kriitilise sissekande.

Asjast teada saanud restoranijuhataja postitas omakorda märkuse Facebooki, kus teatas neiu vallandamisest. Lisaks mainis ta oma postituses, et töökoha kritiseerimine sõprade lõbustamiseks pole sugugi tark tegu ja sel korral naerab viimasena siiski tema, vahendas NA.se.

Ørebros asuva nelja McDonaldsi omanik Magnus Pojen nimetas juhtunut traagiliseks. Vallandatud neiu oli tema sõnul väga hea töötaja, kuid blogisse kirjutatu oli ikkagi vastuvõetamatu.

Pojen ei pidanud sobilikuks ka Facebookis avaldatud märkust, kuid otsustas juhataja sellest hoolimata ametisse jätta. Märkus eemaldati Facebookist mõne tunniga.

Hotellide ja restoranide liidu juhatusse kuuluv Malin Ackholts ütles juhtunut kommenteerides, et kogu lugu on äärmiselt kohatu. Kui töötajal on tööandja või siis töökoha suhtes pretensioone, siis peaks need esimesena läbi arutama asjaosalistega. Samuti pole Ackholtsi hinnangul sobilik töötaja selline vallandamine. Ebalojaalsus võib küll olla lahtilaskmise põhjuseks, kuid ka sel puhul peaks asja pikemalt kaaluma. On ameteid, kus tuleb lojaalsust puudutavatesse küsimustesse väga karmilt suhtuda, ja on ka neid, kus see nii oluline pole.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles