Elisa pakub tasu eest reaalajas limiidikontrolli

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elisa esindus
Elisa esindus Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Kuna lapsed võivad mobiiliga internetis mängides või siis näiteks eritariifseid sõnumeid saates vanematele ootamatult suure arve kaela tuua, on tark nende telefonikasutust õige teenuse abil piirata. Mobiilioperaator Elisa pakub 2009. aasta juunist selleks uut teenust.


Limiiditeenuse nimi on «Stopp» - see eraldi tellitav tasuline lisateenus võimaldab kliendil Elisa suhtekorraldusjuhi Marika Raiski sõnul määrata endale või endaga seotud ühele või mitmele mobiilinumbrile teenuste tarbimise kuulimiidi.


Erinevalt teistest operaatoritest kontrollib Elisa selle teenuse puhul limiiti reaalajas. «Limiidi täitudes inimene enam tasulistele numbritele helistada ei saa, küll aga saab ta jätkuvalt kõnesid ja tasuta SMSe vastu võtta ning helistada tasuta numbritele. Kui kliendil tekib soov, siis saab ta limiiti muuta,» rääkis Raiski.

Limiiditeenus kaitseb ka arve paisumise eest perioodiliste teenustega liitumisel. Näiteks  kui klient mängib internetis mobiilihelinate, -taustapiltide jms mobiilisisu pakkuja mängu, kus tuleb tulemuse teadasaamiseks sisestada oma mobiilinumber, liitudes perioodilise teenusega. 

Teenus ei arvesta limiidipiiri sisse vaid Elisa enda pakutavate lisateenuste ühekordseid makseid ja perioodilisi kuumakseid. Näiteks kui kliendil on tellitud kõneposti teenus (hind 30,55 krooni) või ta kasutab Mobiil-ID teenust või kui ta avab uue Elisa tasulise teenuse. Teenus ei arvesta limiidipiiri sisse ka tellitud M-Interneti päevapiletit.

Limiit on numbrikohane ja limiidi minimaalne suurus on 10 krooni. Limiidi suurust võib määrata vabalt, mingeid piiranguid ei ole. Teenuse kuutasu on 15 krooni ja 25 senti.

Tavaline krediidilimiit

Kui teistes võrkudes kontrollitakse operaatori määratud krediidilimiiti (NB! See pole sama, mis kõnearve kontrolli all hoidmise teenus!) kord päevas, siis Elisa teeb seda päeva jooksul mitu korda.

Krediidilimiit on Elisa kehtestatud rahaline piirsumma, mille ulatuses Elisa osutab kliendile mobiilsideteenuseid ühe kalendrikuu jooksul. Krediidilimiit on märgitud kliendi lepingusse.

Esimese teavitava sõnumi saab Marika Raiski sõnul nende klient juba siis, kui lepinguga seatud krediidilimiit on 75 protsendi ulatuses täitunud. Näiteks kui limiidiks on seatud 100 krooni, saab hoiatava sõnumi juba 75 krooni juures.

Kui täis on 100 protsenti seatud krediidilimiidist, saab klient sellest teavitava sõnumi ja tema väljuvad kõned ja teenused suletakse. «Klient saab võtta vastu kõnesid ja sõnumeid, kui ta asub Eesti mobiilses levialas. Kui klient asub piirangu seadmise ajal väljaspool Eestit, siis kliendil sulguvad ka sissetulevad kõned, mis on tasulised,» selgitas Raiski.

«Stopp» või kõnekaart

«Vanematel, kes tahavad lapse kõnesid piirata, soovitame võtta paketi, kus saab tellida limiiditeenuse «Stopp» või siis võtta Zen või TeleYks kõneajakaardi. Näiteks Zen-Liin võimaldab perepaketiga siduda 4 Zen kõnekaarti, nii et perepaketi liikmed helistavad Zen-kõnekaardile täiesti tasuta ning Zen kõnekaardid perepaketi liikmetele ülisoodsa hinnaga - 25 senti minut,» rääkis Raiski.

Limiiditeenust  on võimalik tellida Elisa 200, Elisa 400, Elisa 600, Pere Mobiil Pluss 200, Pere Mobiil Pluss 300, Pere Mobiil Pluss 500 ja Pere Mobiil Pluss 1000 pakettidele.

Pärast limiiditeenuse turuletoomist on Raiski sõnul suurenenud liideste arv perepakettides, mis viitab sellele, et perepakettidesse liidetakse rohkem lapsi. Kokku on limiiditeenuse kasutajaid ligi 2000 ja hinnanguliselt on nendest 75 protsenti lapsed. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles