Euroopa Liidu mahetooted saavad uue logo

Raul Sulbi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Võidutöö kavand.
Võidutöö kavand. Foto: Euroopa Komisjon

Euroopa Komisjon avalikustas täna ELi mahelogo konkursi võidutöö, mis selgus ligi 130 000 osalejaga e-hääletusel.

Võidutöö kujundas Saksamaal õppiv Dusan Milenkovic, kelle loodust ja Euroopat sümboliseeriv logo sai 63 protsenti kõigist häältest, vahendas Euroopa Komisjoni pressiteade.

Alates 1. juulist 2010 peavad ELi mahelogo kandma kõik pakendatud mahetooted, mis on toodetud ELi liikmesriikides. Imporditud mahetoodetele on logo lisamine vabatahtlik. Samuti võivad mahetooted lisaks ELi logole kanda muid piirkondlikke või riigisiseseid logosid.

Euroopa Komisjoni põllumajanduse ja maaelu arengu voliniku Mariann Fischer Boeli sõnul muutis konkurss mahetoidu tuntumaks. «Ootan huviga võimalust osta tooteid, mis alates käesoleva aasta juulist uut logo kannavad,» rõõmustas ta uue logo üle.

Võidulogo valimiseks korraldati konkurss disaini- ja kunstitudengite seas. Sellele laekus peaaegu 3500 kavandit, mida hindas rahvusvaheliselt tunnustatud žürii. Kolme parima kavandi hulgast valiti võitja avaliku e-hääletuse teel. Konkursi võitja saab auhinnaks 6000 eurot.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles