Rimi püüab topeltpakendamist vältida

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kauba hind riiulil ja kassas peab olema ühesugune.
Kauba hind riiulil ja kassas peab olema ühesugune. Foto: Mihkel Maripuu

Kui Selveris on kassapidajatele antud käsk teatud tooteid kindlasti eraldi õhukestesse kilekottidesse pakendada, siis Rimi kutsub ettevõtte turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul oma kliente üles topeltpakendamist vältima.


«Plastikkottide ja topeltpakendamise vähendamine on juba aastaid olnud üks meie eesmärkidest,» ütles Mägioja.

Kõikides Rimi kassades on tema sõnul sellekohased sildid, mis kutsuvad üles topeltpakendamist vältima ja lisaks ostukotte korduvalt kasutama. Kassapidajate töö reeglistik näeb Mägioja kinnitusel ette, et kaupu ei tohi pakkida täiendavalt väikestesse kilekottidesse ilma kliendi sellekohase soovita.

«Kui mingil põhjusel pakend otseselt määrib - näiteks kohupiimapakid on tihtipeale pisut märjad -, siis võivad kassapidajad sellekohase ettepaneku kliendile ka ise esitada,» lisas Mägioja.

Enamik kliente on tema kinnitusel Rimi keskkonnasäästliku korraldusega väga rahul olnud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles