Elisa lubab hilinenud arved sel nädalal välja saata

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Peeter Langovits.

Elisa kinnitusel saadetakse oma klientidele eelmise kuu sidekulude arved välja sel nädalal, praeguseks on arved ettevõtte teatel hilinenud umbes nädala võrra.


Elisa Eesti suhtekorraldusjuht Marika Raiski märkis, et hetkel on arvete väljastamine klientidele tavapärasest graafikust umbes nädala võrra maas.

Arved hilinevad tema sõnul ettevõtte kliendihaldus- ja arveldussüsteemi väljavahetamise tõttu.

«See on väga suur ja mahukas töö, mida on pikalt ettevalmistatud,» lisas Raiski. Tema kinnitusel teavitati arvete hilinemisest kõiki kliente juba jaanuaris.

«Jaanuari alguses saatsime koos arvega kõikidele klientidele eraldi kirja, kus andsime teada, et oleme kasutusele võtmas uut kliendihaldus- ja arveldussüsteemi ning seetõttu võivad arved hilineda.

Lisaks oleme teavitamisel kasutanud väga paljusid erinevaid kanaleid alustades teavitusest arvepäistes, SMS-teavitusest, Elisa kõnekeskuse automaatvastusest kuni kodulehe uudisteni.

Samuti on teavitussildid arvete hilinemise kohta väljas Elisa 23s esinduses üle Eesti,» märkis Raiski.

Tema sõnul ei pea kliendid siiski muret tundma, sest kõik maksetähtajad ja otsekorralduslepingute debiteerimisajad on edasi lükatud.

See tähendab, et kui arved klientideni jõuavad, siis on neil aega arveid tasuda täpselt sama kaua kui tavaliselt.

Otsekorralduslepingutega klientidel on kaks võimalust: nad võivad arve saabumisel arve iseseisvalt tasuda või siis teisel juhul liidetakse nende arve järgmise kuu arvega.

«Kõnepiirangut me klientidele neil kuudel ei rakenda,» lisas Raiski.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles