Apple`i iPadist teatakse vähe, kuid ostuhimu on suur

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Steve Jobs näitab tahvelarvutit iPad.
Steve Jobs näitab tahvelarvutit iPad. Foto: Reuters / Scanpix

Apple`i uue tahvelarvuti iPadi funktsioonidest ja võimalustest ei tea inimesed suurt midagi, kuid ostuhimu on sellest hoolimata üsna suur.

Et huvi on teadmisest kaugelt suurem, selgus Taanis, Inglismaal, Saksamaal, USAs ja Lähis-Idas tehtud küsitlustest, kirjutas Taani majandusportaal Business.dk.

Näiteks arvas 40 protsenti küsimustele vastanud taanlastest, et iPadiga saab helistada ning 31 protsenti oli kindel, et sellega saab teha videokõnesid. Selliseid funktsioone iPadil aga pole.

Samas ei tähenda kehvad teadmised iPadist, et inimeste huvi oleks väike – koguni  58 protsenti küsitletutest soovis selle osta veel käesoleva aasta jooksul.

Küsitluse teinud konsultatsioonifirma Yougov Zapera turundusjuht Lars Gylling märkis, et tavatarbijate jaoks on iPad üks tore vidin ja eelkõige iPhone`i edasiarendus. Selline mulje tekitab ka ootusi, millele tahvelarvuti ei vasta ja nii mõnedki võivad Apple`is pettuda.

«Nende (Apple`i – toim.) bränd on nii tugev, et inimesed lihtsalt ei suuda endale ette kujutada toodet, millel juba tuttavaks saanud funktsioonid puuduvad,» märkis Gylling.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles