Üleskutse: jaga muljeid H&Mi esinduspoe kohta
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Internetifoorumite avarustes kurdavad inimesed, et pole kauaoodatud ning septembris lõpuks avatud Rootsi jaeketi Hennes ja Mauritz (H&M) esinduspoega Tallinnas sugugi rahul.
Peamiselt kurdetakse nigela kaubavaliku ja pikkade järjekordade üle.
«Kaupade värvivalik oli nii üksluine ja masendav, vaid lasteosakond oli vähe värvikam. Ja jalanõude valik oli ka väga kesine. Ega hindade kohta ei saaks nüüd ka öelda, et jube odav oleks,» kirjutas foorumis üks külastaja. Vastupidine mulje oli teisel kliendil: «Olen käinud ja jäin rahule, päris mitu asja olen sealt juba ostnud. Hinnad on sellised keskmised, eks sealt leiab nii soodsamaid kui ka kallimaid kaupasid.»
Hea lugeja, milline mulje jäi kauplusest sinul? Kui rahul olid sa teeninduse ja kaupade väljapanekuga?