TV3 ja TV6 rikkusid pikkade reklaamipausidega seadust

Kadri Ratt
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ringhäälinguseadus ütleb, et reklaamilõikude maht ei tohi ületada 12 minutit tunnis.
Ringhäälinguseadus ütleb, et reklaamilõikude maht ei tohi ületada 12 minutit tunnis. Foto: Toomas Huik

Kultuuriministeeriumi kinnitusel on telekanalid TV3 ja TV6 rikkunud korduvalt ringhäälinguseaduse sätet, mille järgi ei tohi reklaamilõikude maht ületada 12 minutit tunnis.

Rikkumised tulid ilmsiks veebruaris tellitud telekanalite monitooringu andmete põhjal.

Kultuuriministeeriumi meedia ja autoriõiguse osakonna juhataja Peeter Sookruus märkis telekanalite juhile Priit Leitole saadetud kirjas, et ministeerium kui järelevalveasutus peab seaduse rikkumistele reageerima, alustades vastavat menetlust, kuid ootab enne seda selgitusi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles