Rimi hakkab omatootena müüma vaid välismaist sea- ja veiseliha

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Värske liha..
Värske liha.. Foto: Rakvere Lihakombinaat.

Rimi teatas täna, et hakkab müüma oma tootemargi alt vaid välismaist sea- ja veiseliha, tuues põhjuseks kvaliteedi ja suurema tootevaliku. Otsust kritiseerinud toiduliit avaldas lootust, et tarbijad saavad aru, mis riigist tulnud liha nad ostavad.

Toiduliidu juht Sirje Potisepp ütles Vikerraadio saatele «Uudis+», et Rimil on loomulikult vaba voli valida, kuid korduvatest uuringutest tuleb välja, et Eesti tarbijad peavad eesti toidukaupa usaldusväärseks ja see annab neile kvaliteedigarantii, vahendab ERR Uudised.

«Aga loomulikult ei saa ma toiduliidu esindajana mingil juhul heaks kiita Rimi juttu,» märkis ta.

Toiduliidu juht ütles, et 25-protsendilise turuosalusega Rimi on küll lubanud Eesti kaupmeestega jätkuvalt läbi rääkida, kuid tänases majandusolukorras tähendab see kaubanduse mõjuvõimu ja väga tugevat survet hindadele.

Rimi Eesti Foodi teatel jõuab järgmise nädala keskpaigast Rimi ja Säästumarketi lettidele spetsiaalselt nende jaoks tükeldatud ja pakendatud sea- ja veiseliha. Lammas ja kana tulevad jätkuvalt otse Eesti tehastest. Suurim erinevus kliendi jaoks saab olema veiseliha sortimendis, kus avaneb võimalus valida 15 erineva veiseliha tüki vahel.

Ettevõtte turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul hakatakse pakkuma Rimi brändi alt veise sisefileed, välisfileed, ribi, tagatükki ja kooti. «Säästumarketis saab küll valik olema pisut väiksem, kuid omabrändi veise koot ja maks ning valmis tükeldatud veise guljašš saavad sealgi müügil olema.»

Mägioja märkis lisaks, et praegu käivad läbirääkimised  ka eesti  lihakombinaatidega ning kõige enam loodetakse koostööle Atria ja Saaremaa lihatööstustega.

«Kindlasti ei ole siinsetele lihakombinaatidele meeltmööda, et turule lisandub konkurentsi  Rimi oma lihatoodete brändi näol, aga siinkohal on võimalik igaühel vaadata asja kahe nurga alt - kas ajada kiusliku jonni ja protesteerida uuenduste vastu või vastupidiselt asuda müüma liha Rimi omabrändi alt nii Eestis, Lätis, Leedus kui ka ühtlasi kasutada ära võimalust eesti liha eksportimiseks teistesse Rimiga ühte kontserni kuuluvatesse kauplustesse Kesk- ja Ida-Euroopas,» lausus Mägioja.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles