Ligi 1000 klienti ootab Elisalt kahe kuu arvet

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Caro / Scanpix

Jaanuari alguses uuele kliendihaldus- ja arvesüsteemile üle läinud Elisa on jätnud paljudele kundedele sidekulude arved õigeaegselt välja saatmata: kui veebruarikuus jäi arve väljastamata ligi 2000 kliendile, siis tänaseks on umbes pooled neist juba kahe kuu arvest ilma.



Veebruari keskel kinnitas Elisa, et eelmise kuu sidekulude arved saadetakse välja nädala jooksul, kuid tänaseks pole probleem lõpuni lahenenud. Nende seas, kes pole arveid saanud, on firma suhtekorraldusjuhi Marika Raiski sõnul umbes viiendik ärikliente, ülejäänud on erakliendid.

Raiski ütles, et eesmärgiks on selle kuu lõpuks jaanuari-veebruari arved ka viimastele klientidele välja saata. «Aega läheb, sest tahame olla veendunud, et kliendi arve oleks õige,» lisas ta.

Nende klientide jaanuari ja veebruari arved liidetakse Raiski sõnul kokku ning arve liitmisest teavitatakse tema kinnitusel ka eraldi sõnumiga.

«Kui on siiski soovi olukorrale kiirem lahendus saada, siis soovitame kliendile, kes ei ole veel jaanuarikuu arvet saanud, et ta võib jaanuarikuu teenuste eest maksta eelmiste kuude keskmise tarbimise alusel. Seejärel tehakse järgmise kuu arvel tasaarveldus, vastavalt sellele, kas ta maksis rohkem või vähem,» pakkus välja firma suhtekorraldusjuht.

Kui kliendil läheb kahe kuu summa korraga maksmisega raskeks, on Raiski sõnul erandkorras võimalikud kokkulepped.

Raiski rõhutas, et nii mastaapset muudatust, kus kogu kliendibaas ja arveldus viiakse üle uude süsteemi, teeb ettevõte haruharva. «Vabandame klientide ees ebamugavuste pärast ning selleks, et kliendid oleksid arvete hilinemisest teadlikud, oleme neid pidevalt teavitanud,» kinnitas ta.

Kuigi veebruarikuus tarbija24.ee's ilmunud uudise kommentaariumis jäi kõlama süüdistus, et Elisa pole arve hilinemisest teavitanud, kinnitas Raiski, et jaanuari alguses saadeti kõikidele klientidele eraldi kiri, mis andis teada, et arved võivad hilineda kogu esimese kvartali jooksul.

«Lisaks oleme teavitamisel kasutanud väga paljusid erinevaid kanaleid, alustades teavitusest arvepäistes, SMS-teavitusest, Elisa kõnekeskuse automaatvastusest kuni kodulehe uudisteni. Samuti olid teavitussildid arvete hilinemise kohta väljas Elisa 23 esinduses üle Eesti,» märkis ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles