Lugeja küsib: miks Tallinna Vesi nii sageli veearvesteid vahetab?

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Veearvesti.
Veearvesti. Foto: Tallinna Vesi

Tarbija24 lugejale tundub veider, et AS Tallinna Vesi soovib nii sageli juurdepääsu kinnistul asuvale veemõõdusõlmele, et vahetada välja veearvesti.

Vastab AS Tallinna Vesi kommunikatsioonijuht Mariliis Mia Topp.

Tulenevalt mõõteseadusest on meil kohustus taadelda oma veearvesteid iga kahe aasta tagant. Erakorraliselt võime seda teha ka kliendi soovil tihedamini, näiteks rikke korral, ent siiski, initsiatiiv selleks tuleb kliendilt.

Konkreetsel kliendil on viimati arvesti vahetatud 2011. aasta aprillis, uus taatlemise tähtaeg oli 2013. aasta aprillis. Oleme kliendiga korduvalt püüdnud ühendust võtta (meie mõõteosakond esmalt helistab kliendile ning siis saadetakse märguanne kirjalikult), et leppida kokku aeg veearvesti vahetuseks. Kuna seaduse (tagamaks vee mõõtmise täpsus) järgi  on meil kohustus veearvesti iga kahe aasta tagant vahetada, võibki kliendile jääda mulje, et meiepoolset kontakti on palju.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles