Pahane klient: miks võtab Elisal probleemide lahendamine nii kaua aega?

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elisa Mint netipulga lepingut peatada tahtunud klient on nördinud, et talle kohe vastu ei tuldud.
Elisa Mint netipulga lepingut peatada tahtunud klient on nördinud, et talle kohe vastu ei tuldud. Foto: Laura Oks

Välismaal viibiv Elisa klient Kristina tahtis Mint netipulga lepingu peatada telefoni teel, kuid naise väitel öeldi talle, et see on võimalik vaid klienditeenindusse kohale tulles. Kaks nädalat hiljem õnnestus tal siiski leping telefoni teel peatada.

«Kasutan juba mitmendat aastat Mint netipulka ning kuna viibin pikemat aega välisriigis, siis helistasin 26. septembril Elisa klienditeenindusse, et ajutiselt leping peatada. Minult küsiti salasõna ja erinevaid andmeid, kuid lõpuks öeldi ikkagi, et lepingut saab peatada ainult teeninduses,» rääkis Kristina. «Kuidas mul peaks olema võimalik sinna minna, kui ma ei asu Eestis?» imestas ta.

Kristina saatis Elisale mitu e-kirja, kuid talle vastati alles 12. oktoobri hommikul, kui helistati klienditeenindusest ja Kristina sai kenasti telefoni teel lepingu peatada. «Tekib küsimus, miks ma ei saanud juba kaks nädalat tagasi lepingut peatada ning miks võtab probleemide lahendamine nii kaua aega? Ilmselgelt pean tasuma selle ajavahemiku eest kuutasu ainult seetõttu, et Elisa ei suvatsenud mu probleemiga varem tegeleda,» rääkis Kristina. Ta lisas, et pooleteise nädala pikkune vastuse ootamine on ebanormaalselt pikk aeg.

Elisa suhtekorraldusjuhi Marika Raiski sõnul helistas klient Elisa klienditeenindusse sooviga leping lõpetada. «Klient andis teada, et kuna kavatseb välismaale sõita, siis ei soovi edaspidi enam mobiilse interneti teenust kasutada. Teenindaja palus kliendil tulla lepingu lõpetamiseks Elisa esindusse, sest antud hetkel viibis klient enda sõnutsi veel Eestis,» selgitas Raiski.

Ta kinnitas, et teenuse kasutamise saab iga Elisa klient peatada endale sobival ajahetkel Elisa iseteeninduses, kui ta just ei ole tähtajalise lepinguga endale mõne seadme võtnud.

Kristinat pani Elisa vastus imestama. «Kui kummaline vastus nende poolt. Kasutan nende netipulka mitte mobiilset internetti nagu Elisa väitis,» märkis Kristina. «Kavatsesin Eestisse tagasi tulles Elisat edasi kasutada ja seetõttu tahtsin just lepingu peatada mitte seda lõpetada. Seda, kas ma asun Eestis või välisriigis minult üldse ei uuritudki vaid öeldi, et selleks pean kontorisse tulema. Seejärel otsustasin neile e-kirja saata, et ehk oskavad nad mulle meili teel parema lahenduse välja pakkuda,» selgitas Kristina.

Tarbija24 teise päringu peale vastas Raiski napisõnaliselt: «Elisaga soovis klient lõpetada MiNT Light paketi lepingu ning teenusleping lõpetati kuupäevaga 13.10.2013.»

Kristina kinnitas aga veelkord, et soovis algusest peale lepingu peatamist ja telefonis öeldi, et nad peatavadki selle ning aasta jooksul saab ta lepingu uuesti avada. «Asi kisub üsna koomiliseks juba,» leidis Kristina.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles