Post24 kliendid lõid kadunud pakkide otsimiseks Facebookis grupi

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pakiautomaat Post24.
Pakiautomaat Post24. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Selle aasta novembri alguses loodud Facebooki suletud grupiga «Postis sassi läinud pakid» on praeguseks liitunud juba üle 200 inimese – peamiselt loodetakse sealt abi saada Post24-ga seotud probleemide puhul.

Grupi loojaks on Velli, kes on ka lasteriiete müügiga tegeleva grupi «Muksula» administraator.  «Postitasin ükskord sinna seinale ühe inimese mure, kelle postipakk kaduma läks. Paljud grupi liikmed kommenteerisid seda ja üks andiski idee sellise grupi («Postis sassi läinud pakid» - toim) loomiseks. Nii saigi see tehtud,» rääkis Velli, kelle sõnul puudutavad murepostitused eelkõige Post24 teenust. Ta lisas, et praeguseks on tänu grupile abi saanud kaks-kolm sellega liitunud inimest. «Pigem jagatakse seal rohkem soovitusi, kuidas olla ettevaatlikum ja mida siis teha, kui oled vale paki saanud või on see üldse kaduma läinud.»

Eesti Posti väliskommunikatsiooni juht Kadri Tonka kinnitas, et on sellise grupi olemasoluga kursis. «Kui vaadata postitusi, siis enamik neist on klientide kogemused, mis kirjeldavad, kuidas on neid teenindatud või kui kauaks on pakk viibima jäänud,» ütles Tonka, lisades, et kindlasti on Eesti Postil arenemisruumi, et oma teenuseid mugavamaks ja kvaliteetsemaks arendada, mistõttu on iga tagasiside nende jaoks väärtuslik.

«Siiski näitab meie praktika sageli seda, et probleemsete pakkide taga on tihti klient, kes on eksinud aadressandmete märkimisel või pakendamisel. On arusaadav, et ärritunud inimene soovib muret teistega jagada,» jätkas Tonka. «Sellest, kuidas valesti vormistatud pakid on üles leitud ning mis põhjusel need on viibima jäänud, kliendid üldjuhul ei kirjuta. Nii nagu on mõistetav, et eksimine on inimlik ja kliendil võib näiteks telefoninumbri sisestamisel üks number kogemata valesti minna, on samas mõistetav ka kliendi pahameel, kui saadetis õigeks ajaks kohale ei jõua.»

Tonka kinnitusel annab Eesti Post endast parima, et ka probleemsed saadetised võimalikult kiiresti õige adressaadini toimetada. «Kuid kuna Post24 pakiautomaatide kasutamine on klientide hulgas väga populaarne, siis tuleb ette, et õigete andmete üles leidmine võtab aega.»

Ta toonitas, et grupi loojad ei ole Eesti Postiga seotud, mistõttu ei saa eeldada, et sinna gruppi oma probleemist postitades seda operatiivselt lahendama asutakse. «Kui saadetis on kauaks teele jäänud või on kellelgi küsimusi erinevate pakisaatmisvõimaluste kohta, tasub ühendust võtta Eesti Postiga telefoni, e-posti teel või kasutada pakiotsimise vormi Post24 kodulehel.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles