Selver: eksperimendis võrreldi erinevaid lahendusi

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selveekspress.
Selveekspress. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Jaekett Selver selgitas vastulausena Tarbija24 korraldatud katsele, et Selveekspress ja selvekassa on erinevad lahendused, mistõttu pole kohane neid sellise eksperimendi korras võrrelda.

Selveri avalike suhete juht Annika Vilu ütles, et Selveekspress ja selvekassa on oma olemuselt erinevale sihtgrupile suunatud erinevad lahendused. «Selveekspress on välja töötatud igapäevasele püsikliendile ning annab ajavõidu eelkõige suurte ostude puhul. Selvekassa on mõeldud pigem väikeseid oste tegevale poekülastajale, sest ostukäru ja suure kaubakogusega on seal ebamugav toimetada ning võivad tekkida järjekorrad,» selgitas ta.

Selveekspressi kasutamiseks tuleb küll sõlmida ühekordselt leping, kuid edaspidi saab Vilu sõnul puldiga ostes ajavõidu ka juhul, kui tavakassas järjekordi ei ole, sest kõik kaubad saab panna müügisaalis kotti ning neid ei pea eraldi kärult lindile ja lindilt kotti laduma.

«Makseterminali juures järjekordi reeglina ei teki, sest kaup on juba kotis ning klient teeb vaid maksetehingu. Seega pole kohane kahte olemuselt erinevat lahendust sellise eksperimendi korras võrrelda,» märkis Vilu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles