Klienti ehmatas võlateade

Tele2 esindus.

FOTO: Mati Hiis/Õhtuleht

Viis aastat Inglismaal elav Renita oli enda sõnul väga üllatunud, kui Tele2 tema ema aadressile võlateate saatis, kuna Renita oli enda sõnul lepingu aastaid tagasi lõpetanud. Tele2 kinnitab aga, et kehtiv leping on Renital alles.

Renita kinnitab, et on viis aastat Inglismaal elanud. Esimesel aastal hoidis ta enda sõnul alles Tele2 numbri. «Peale seda panin numbri kinni ja pole üldse sellele mõelnud. Rääkimata sellest, et iseteeninduse paroolid meeles oleks,» kinnitas Renita.

Kuu aega tagasi tuli tema ema aadressile Tele2 võlanõue summas kümme eurot. «Mingit infot polnud seal, mis ajast, mille eest. Emale nad keeldusid telefoni teel mingit informatsiooni avaldamast. Sama ka minuga öeldes, et salasõna on vaja,» muljetas Renita, kes ei mõistnud, miks arvel informatsiooni ei ole.

Kahe nädala pärast saabus uus võlanõue, seekord juba 17 eurot «sideteenuste» eest, kinnitas Renita. Ta saatis uue e-maili klienditeenindusse, kuid abi ei saanud.

«Mis mind närvi ajab, on see, et nemad tahavad, et mina neile raha maksaks, aga nad ei ole kohustatud mulle mingit informatsiooni andma? Peale seda, kui ma olen korduvalt maininud, et ma ei ela Eestis, neid ikka ei huvita, keegi ei taha aidata ka. Maksa ära ja ole vait?» on Renita vihane.

Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt selgitas, et klient tellis vaid paketivahetuse, kuid lepingut ei lõpetanud. 2011. aastal tellis ta Saarvelti kinnitusel numbriga veel teenuseid. Paketil on miinimumtasu, mille maksmata jätmisel tekib võlgnevus.

«Ilma salasõnata me ei saa suvalisele inimesele kliendiandmeid öelda, see on seadusevastane. Me peame inimese enne tuvastama. Kui inimene salasõna ei mäleta ja esindusse tulla ei saa, siis on tal võimalik enda andmeid vaadata iseteenindusest, kasutades identifitseerimiseks näiteks ID-kaarti,» selgitas Saarvelt.  

Renita aga kinnitas, et tal ei ole enam hetkel kehtivat ID-kaarti.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles