Elisa klient nõudis moraalse üleelamise eest kompensatsiooni

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Osalise ja täistööajaga töötavate arstide keskmine brutotunnipalk ilma lisatasudeta oli tänavu märtsis 10,12 eurot.
Osalise ja täistööajaga töötavate arstide keskmine brutotunnipalk ilma lisatasudeta oli tänavu märtsis 10,12 eurot. Foto: SCANPIX

Elisa klienti ehmatas kuu alguses saadud suur arve, millele oli Elisa kogemata 100 eurot «käsitlustasuna» juurde kirjutanud. Elisa pakkus kliendi üleelamiste leevendamiseks teenuse kuutasu vähendamist 50 protsendi võrra.

«Kuu alguses sain Elisalt e-mobiili arve, mida maksan otse netipangas. Tavaliselt ma ei kontrolli üksikasjalikult oma arvet, aga seekord tundus see kuidagi üle mõistuse suur ning otsustasin kontrollida,» rääkis Argo. «Nad olid julmalt mulle 100 eurot juurde kirjutanud selgitusega «käsitlustasu».»

Seejärel võttis Argo teenindusega ühendust ja arve parandati. «Seejuures midagi selgitamata, rääkimata ja vabandamata,» tõdes mees. «Kui palusin selgitusi ja küsisin ka kompensatsiooni tekitatud ebameeldivuste pärast, siis sain mõningad selgitused ning kompensatsiooniks pakkusid kasutada nende MINT Mild interneti 50-protsendilise allahindlusega ühe kuu jooksul. Kuutasu on sellel internetil 4,55 eurot, mis teeb kompensatsiooniks naeruväärsed 2,275 eurot,» oli Argo pettunud.

«Pigem oleks võinud selle juba pakkumata jätta. Oleksin lootnud mõistlikumat lahendust, mis oleks mind kutsunud Elisa kliendiks edasi jääma, näiteks oleksid nad võinud mulle pakkuda mitu kuud tasuta telefoniga rääkimist või aastaks tasuta Mint Mild’i paketti,» lisas ta.

Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski vabandas kliendi ees ja selgitas, et tegemist oli väga erandliku juhusega, kus süsteemivea tõttu lisandus kliendi arvele ekslikult käsitlustasu.

«Kohe peale seda, kui klient arvel eksimust märkas, viisime sisse paranduse ning klient ei pidanud õnneks reaalselt seda summat tasuma,» nentis Raiski. «Klient pöördus meie poole ka sooviga saada kompensatsiooni moraalse üleelamise eest ning tema üleelamiste leevendamiseks pakkusime kliendile teenuse kuutasu vähendamist 50 protsendi võrra.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles