Selveri uus ostukontroll pahandas klienti

Liis Velsker
, Tarbija 24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selveri iseteeninduskassa pult.
Selveri iseteeninduskassa pult. Foto: Stanislav Moshkov / Õhtuleht

Jaekett Selver katsetab Selveekspressi kassade juures uut osalist ostukontrolli, mis on ühte klienti juba pahandanud.

Tarbija24 poole pöördus lugeja, kes oli pahane Selveri uue ostukontrolli peale. «Nüüd tehakse ostukontrolli ka nii, et teenindaja astub kliendile maksmisel ligi, sobrab ta kotis ja otsib välja umbes neli juhuslikku eset ning kontrollib, kas need on puldis sees. Kõiki asju läbi ei piiksutata ja ebamugavuse korvamiseks šokolaadi ka ei anta,» kirjutas lugeja.

Ta lisas: «Ühest küljest on see muidugi kliendile kiirem lahendus, teisalt koonerdamise mekk on man, sest ega see väga meeldiv pole, kui keegi su ostukotis sorima hakkab ja sealt asju välja kisub.»

Selver kinnitas, et testib hetkel vaid Järvel osalise ostukontrolli lahendust. Kas see ka tulevikus kasutusele tuleb, sõltub Selveri avalike suhete juht Annika Vilu sõnul testi tulemustest.

Osaline ostukontroll tähendab seda, et kliendid, kes on Selveri avalike suhete juht Annika Vilu sõnul läbinud eelnevad ostukontrollid veatult, ei pea minema teenindaja juurde ja kogu kotti tühjaks laduma, vaid teenindaja tuleb terminali juurde ja kontrollib vaid üksikuid tooteid. Maksta saab sellisel juhul ikka makseterminalis.

«See tähendab kliendi jaoks olulist ajavõitu,» lubas Vilu. Ka sellisel puhul ilmub ekraanile ostukontrolli kiri ning klient saab veatult läbitud kontrolli puhul ebamugavuse hüvituseks šokolaadi.

«Teenindaja oleks pidanud kliendile olukorda selgitama. Tunnistame puudulikku kommunikatsiooni ning vabandame kliendi ees,» ütles Vilu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles