Kahtlane reisiettevõte pettis Maravilloso Circuse külastajaid

Liis Velsker
, Tarbija 24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tsirkus Maravilloso.
Tsirkus Maravilloso. Foto: Internet

Tarbijakaitseametisse on pöördunud mitmed tarbijad seoses Rakveres novembri keskel toimuma pidanud, kuid ära jäänud Maravilloso Circuse tsirkuseetendusega, mille piletiraha pole siiani tagastatud.

Tsirkuseetendust korraldas ameti mustas nimekirjas olev äriühing Ramiro Travel OÜ.

Ramiro Travel korraldas tsirkuseetendust ning müüs sellele pileteid. Seejuures polnud aga ühelgi piletil ega muul infokandjal teavet ürituse tegeliku korraldaja kohta. Tarbijakaitseamet pöördus Ramiro Travel OÜ poole, kes lubas tarbijatele raha tagastada alates 26. novembrist. Ametile teadaolevalt ei ole ettevõte praeguseks ühegi tarbija nõuet rahuldanud.

Varasemalt on tarbijad pöördunud tarbijakaitseameti poole seoses Ramiro Traveli osutamata jäetud reisiteenustega. Amet lisas ettevõtte selle aasta novembris oma kodulehel olevasse musta nimekirja kahe sissekandega tarbijate nõuete ja tarbijakaebuste komisjoni otsuse täitmata jätmise tõttu.

Möödunud kuu juhtumite põhjal võib tarbijakaitseamet öelda, et tegemist on ebausaldusväärse ettevõtjaga. Ametile teadaolevalt on tsirkuseetendusi planeeritud nii talveks kui järgmise aasta kevadeks.  Seetõttu soovitab amet tarbijatel hoolikalt kaaluda võimalikke riske enne Maravilloso Circuse etendustele pileti ostmist.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles