Lugeja küsib: kas tohin Elisa kaheaastase lepingu e-arve tõttu üles öelda?

Elisa teeninduspunkt Viru Keskuses.

FOTO: Toomas Huik / Postimees

«Oletame, et ostsin Elisast odavalt nutitelefoni koos tingimusega jääda vähemalt kaheks aastaks Elisa kliendiks ja ilma õiguseta lepingut muuta või katkestada. Kuna Elisa kavatseb nüüd 1. jaanuarist ühepoolselt minuga sõlmitud lepingut muuta, siis on mul järelikult õigus see leping nendega lõpetada või muuta mingiks odavamaks paketiks ilma, et peaksin telefoni hinnavahet kinni maksma? Kas saan õigesti aru?» soovis Elisa klient teada.

Vastab tarbijakaitseameti avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski:

Juhul, kui sideettevõtja muudab ühepoolselt sideteenuse lepingu tingimusi, peab tarbija tegema valiku, kas ta nõustub uute tingimustega või ütleb lepingu üles enne uute tingimuste jõustumist ja valib omale sobivama sideteenuse pakkuja. Sellisel põhjusel sideteenuse lepingu ülesütlemise korral ei ole sideettevõtjal õigust nõuda tarbijalt leppetrahvi.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles