Lugeja küsib: kas tohin Elisa kaheaastase lepingu e-arve tõttu üles öelda?

Liis Velsker
, Tarbija 24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elisa teeninduspunkt Viru Keskuses.
Elisa teeninduspunkt Viru Keskuses. Foto: Toomas Huik / Postimees

«Oletame, et ostsin Elisast odavalt nutitelefoni koos tingimusega jääda vähemalt kaheks aastaks Elisa kliendiks ja ilma õiguseta lepingut muuta või katkestada. Kuna Elisa kavatseb nüüd 1. jaanuarist ühepoolselt minuga sõlmitud lepingut muuta, siis on mul järelikult õigus see leping nendega lõpetada või muuta mingiks odavamaks paketiks ilma, et peaksin telefoni hinnavahet kinni maksma? Kas saan õigesti aru?» soovis Elisa klient teada.

Vastab tarbijakaitseameti avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski:

Juhul, kui sideettevõtja muudab ühepoolselt sideteenuse lepingu tingimusi, peab tarbija tegema valiku, kas ta nõustub uute tingimustega või ütleb lepingu üles enne uute tingimuste jõustumist ja valib omale sobivama sideteenuse pakkuja. Sellisel põhjusel sideteenuse lepingu ülesütlemise korral ei ole sideettevõtjal õigust nõuda tarbijalt leppetrahvi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles