Tarbijakaitseamet hoiatab mööblipoe eest

Tiina Kaukvere
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Illustratiivne foto.
Illustratiivne foto. Foto: Panther Media/Scanpix

Tarbijakaitseamet lisas musta nimekirja ettevõtte, kes ei ole täitnud tarbijakaebuste komisjoni otsust.

Tarbija ostis firmast massaažitooli, mille kokkupanekul selgus, et selle seljatugi on kõver ja käetoed nihkes, teatas tarbijakaitseamet. Ettevõte pakkus ameti kinnitusel tarbijale asendustooli, mis oli samuti puudusega. Tarbija ei olnud pakutuga nõus ja esitas kauplejale kirjaliku avalduse tooli ümbervahetamiseks, mida kaupleja ei rahuldanud. Tarbija esitas uue avalduse tooli ostuhinna tagasisaamiseks, kaupleja ameti kinnitusel aga raha ei tagastanud. Tarbijakaebuste komisjon otsustas rahuldada tarbija kaebuse saada tooli eest raha tagasi.

Firma esindaja, kes ei nõustunud oma nime avaldama, kinnitas Tarbija24le, et kliendile on tooli eest raha tagastatud. Firma soovis komisjoni otsust põhjendada ka kirjalikult, kuid ei ole seda teinud.

Ettevõtjad, kes ei ole komisjoni otsust tähtaegselt täitnud ja ei ole tarbijakaitseametit teavitanud pöördumisest kohtusse sama vaidluse läbivaatamiseks, lisatakse musta nimekirja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles