Bussijuht tahtis tõrkuva makseterminali pärast reisija maha jätta

Tiina Kaukvere
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lux Express.
Lux Express. Foto: Lux Express

Möödunud reedel kell 11 Tartust väljuvale täistunniekspressi bussile minna soovinud reisija oleks maha jäetud, kuna makseterminal bussis tõrkus. Sularaha otsustas hädas reisijale lõpuks laenata kaasreisija.

Tarbija24 lugeja sõnul ootas ta Tartu bussijaamas täistunniekspressi järjekorras ning uuris ees seisvatelt inimestelt, kas pangakaardiga ka saab maksta. Selgus, et saab. Kui maksmise aeg kätte jõudis, siis aga makse läbi ei läinud. «Proovisin ka krediitkaardiga ja sama lugu. Klienditeenindaja ütles, et viga on ilmselt makseterminalis,» kinnitas lugeja. Klienditeenindaja pöördus seejärel nõutult bussijuhi poole, kes ütles, et peab välja sõitma.

«Pakkusin, et võtan lähedalt automaadist sularaha, see ei sobinud. Siis küsisin, et kas tohin maksta Tallinnas, see ka ei sobinud,» rääkis lugeja, kelle sõnul oli üllatav, et nii suurel bussifirmal nii ebasõbralik poliitika on. «Vastu tulla ei soovitud mingil moel, ehkki see ei olnud ju minu süü, et makseterminal ei töötanud.»

Lõpuks laenas sõiduks sularaha üks naisterahvas, kellele lugeja Tallinnasse jõudes võla tagasi maksis.   

Täistunniekspressi bussiliine opereeriva Lux Expressi turundusjuht Kristiina Mehik nentis, et selline kahetsusväärne olukord leidis tõesti aset.

«Üheks oluliseks väärtuseks meie ettevõttes on kliendikesksus, millest lähtume ka oma igapäevatöös. Usaldame oma bussijuhte ja klienditeenindajad, et lähtudes ettevõtte põhimõtetest leiaksid nemad erinevates olukordades kliendi jaoks parima lahenduse. Kahjuks seekord ei tegutsenud meie töötajad vastavalt Lux Expressi väärtustele, seetõttu vabandame siinkohal ka kliendi ees. Kindlasti oleks antud olukorras olnud võimalik leida lahendus, kuidas klient oleks saanud sularahas pileti eest tasuda. Ka kliendi enda poolt tehtud ettepanek oleks igati aktsepteeritav olnud,» selgitas Mehik.

Töötajatele anti tagasisidet, kuidas sarnastes olukordades edaspidi käituda ning mida silmas pidada. «Vabandame veelkord kliendi ees, et selline olukord aset leidis.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles