EMT klienti jahmatas mobiilse interneti tasu

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EMT klient avastas oma telefoniarvelt mobiilse interneti tasu, kuigi polnud seda enda sõnul kasutanud.
EMT klient avastas oma telefoniarvelt mobiilse interneti tasu, kuigi polnud seda enda sõnul kasutanud. Foto: Tiina Kõrtsini / Õhtuleht

Matti Kikast ehmatas telefoniarvele lisatud täiendav tasu mobiilse interneti eest, mida ta enda sõnul pole kasutanud. EMT arvates on klient internetti kasutanud ilma paketita.

Kikas avastas detsembrikuu mobiiltelefoni arvelt rea, mis teatas, et tal tuleb internetikasutuse täiendava mahutasuna maksta 0,993 eurot 20 kB eest. Mees ei ole enda sõnul telefonis internetti kasutanud ega telli ka vastavat teenust.

«EMT kodulehe infost ei saa ma tuhkagi aru, mis ma olen valesti teinud või tegemata jätnud. EMT teenindaja vastas mulle, et olen valesti mobiili kasutanud. Palusin teda, et ehk saaksime muuta teenust selliselt, et ei korduks eelnimetatud situatsioon. Mulle vastati eitavalt ja soovitati pöörduda EMTsse,» teatas Kikas. Ta usub, et EMT kasseerib ebaõiglaselt raha teenuse eest, mida ei ole tellitud.

EMT avalike suhete juht Kaja Sepp ütles, et tõenäoliselt on tegu ikkagi juhtumiga, kus inimene kasutas mobiilset internetti, aga tal polnud paketti, mistõttu sai ta arvele eraldi tasu interneti kasutamise eest.

Sepp selgitas, et paketiga liitumisel saab inimene teenuse, mis võimaldab üheskoos kõnesid, sõnumeid ja internetti (st ta ei telli ühtegi neist osadest eraldi). «Interneti kasutamiseks soovitame võtta kuutasulise paketi, mis hoiab andmesidekulud kindla kontrolli all ja võimaldab muretut teenuse kasutamist ka suures mahus. Kui inimene mingil põhjusel siiski ei soovi mobiilset internetti kasutada, saab selle telefonis sulgeda,» rääkis ta.

Sepp möönis, et antud juhul oleks teenindaja saanud aidata inimesel mobiilset internetti telefonis välja lülitada. «Palun vabandust, et meie klienditeenindaja seda ei teinud,» lisas avalike suhete juht.

Sõltuvalt telefonist tuleb seda teha kas seadete alt, valides «Data Connection – Off» , «Andmesideühendus – Väljas» vms või vanemate telefonid puhul muutes/kustutades interneti pöörduspunkti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles