Reisija: Elroni infotöötajatest polnud mingit kasu

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elron saatis Balti jaama infotöötajad, kes abistavad reisijaid õigete rongide leidmisel.
Elron saatis Balti jaama infotöötajad, kes abistavad reisijaid õigete rongide leidmisel. Foto: Karli Saul/SCANPX

Ligi 70 aastat rongiga sõitnud Ellu pole uue Elroni rongi peale minna julgenud, sest ta ei saa sõiduplaanidest aru ega taha ka terve tee püsti seista.

Eile tuli Ellu Balti jaama lootuses saada Elroni infotöötajatelt oma küsimustele vastuseid, kuid paraku ei saanud, kirjutab Õhtuleht.

Infoteenindajad lehitsesid pabereid ega osanud väljumisaegade kohta Ellule vastata. Elroni infotöötajate sõnul oli Ellu pigem erand, sest üldiselt on inimesed neile endalegi suure üllatusena olnud väga positiivselt meelestatud ja pigem rõõmsad kui ärritunud.

«Peamiselt küsitakse ikka kellaaegade kohta ja seda, kust rong väljub,» nentis infotöötaja Marko.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles