Petetud klient: suurele kataloogifirmale ei loe 700-eurone trahv midagi!

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Bakker Hollandi reklaamleht.
Bakker Hollandi reklaamleht. Foto: Erakogu

Möödunud aasta oktoobris otsustas Tallinna halduskohus, et tarbijakaitseameti poolt kaugmüügifirmale Bakker Holland määratud sunniraha on õiguspärane ning firmal tuleb koos täitekuludega tasuda 743 eurot.

Asjatult hiigelsuurt auhinnaraha ootavate klientide teavitamise oma südameasjaks võtnud Agu Tani usub, et ligemale kahekümnes riigis lillesibulaid, seemneid ja istikuid pakkuv firma nõnda väikese trahvi peale oma aastatepikkust lubaduste-strateegiat muutma ei hakka, kirjutab Õhtuleht.

Poolteist aastat tagasi potsatas ka Agu Tani postkasti Bakkeri kataloog. Tani tõdeb, et silma järgi euro maksva nänniga meelitatakse tuhandeid inimesi tellima, kuid pahnkingitustest oluliselt suurem petmine on kuldkliendile 50 000 euro suuruse peaauhinna lubamine. Ta lisab, et ka selles poleks veel midagi hullu, kuid lubadusega ei käiks kaasas lennukas kiri: Õnnitleme sind, oled võitnud!

Suure sõnavahu sees orienteerudes jõudis Tani siiski lauseni, et võit garanteeritakse, kui ta osutub valituks.

Ligemale aasta tagasi tegi tarbijakaitseamet firmale ettekirjutuse ebaausa kauplemisvõtte kasutamise lõpetamiseks, ning kuna ettevõte ei täitnud ettekirjutust, saatis amet selle sundtäitmisele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles