Prisma hoiab kassades maiustusi klientide survel

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Prisma toidupood.
Prisma toidupood. Foto: Kaarel Tigas/ Õhtuleht

Kui Saksa säästukauplustekett Lidl otsustas Suurbritannias lapsevanematele vastu tulles kassade juurest ära korjata kõik ebatervislikud maiustused, siis näiteks Prisma hakkas just klientide soovil kassade juures maiustusi hoidma.

«Varasemalt ei olnud Prismades kassade juures müügil närimiskummi ega muid n-ö «viimase hetke» tooteid. Kuna aga saime oma klientidelt pidevalt aktiivset tagasisidet, et nad soovivad teatud tooteid kassade juurest osta, otsustasime mõned aastad tagasi klientidele vastu tulles seal neid ka müüma hakata,» selgitas Prisma pressiesindaja Silver Säga.

«Oleme Prismas selgelt seda meelt, et kassapiirkonnas peaks olema võimalikult vähe ahvatlusi lastele. Just seetõttu asuvad Prismades kassapiirkonnas müüdavad tooted teisel pool kassalinti ning eemal väikelaste käeulatusest,» lisas Säga.

Rimi pressiesindaja Katrin Bats tunnistas, et maiustuste ärakorjamisele kassatsoonist nad seni mõelnud ei ole, kuid samas lisas, et kassade juurest saab juba praegu lisaks valida ka pähkleid ning kuivatatud puuvilju.

Lidl poekett korjas kassadest kõik kommid ja šokolaadid, mille vahetas välja kuivatatud puuviljade ja mahlade vastu. Nimelt näitas Lidl’i kliendiuuring, et kümnest kliendist seitse valiksid kassa juures asuvast letist šokolaadi asemel pigem tervisliku snäki. 68 protsenti vanematest vastas, et lapsed kipuvad neilt kassajärjekorras oodates šokolaadi nuiama. 66 protsenti ütles, et nad on mingil ajal ka lapse soovile järele andnud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles