Eesti Posti kullerteenus valmistab paljudele pettumuse

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Saadetised.
Saadetised. Foto: SCANPIX

Et oma pakid mugavalt kätte saada, on mitmed inimesed tellinud Eesti Postist ELS Kulleri teenuse, mis peaks tagama saadetise koju toimetamise. Ometi kurdavad paljud kliendid, et mingil põhjusel teenus ei toimi.

«Mõnikord jõuavad nii pakid kui ka maksikirjad otse postkasti, mõnikord mitte,» rääkis Olav Õhtulehele.

Pakid, mis peaks koju kohale toodama, aga sinna mingil kummalisel põhjusel ei jõua, on Olavi sõnul lisakulu - tuleb ise kohale minna, postkontor on aga tema kodust mitme kilomeetri kaugusel. «Tahad otse ja kiiresti, saad ringiga ja ise vaeva nähes,» ironiseerib ta.

Sama häda, et pakki ei tule ega tule, on olnud ka Reelikal - sealhulgas ka tähitud kirjadega, mis kuidagi kohale ei taha jõuda.

«Kuna Eesti Postis töötab üle tuhande kirjakandja, autojuhi, kulleri, siis on eriti oluline, et eksijate tuvastamiseks laekuks meile konkreetse juhtumiga seotud tagasiside,» ütleb Eesti Posti väliskommunikatsiooni juht Kadri Tonka.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles