Tahvelarvutite müük ületas ülekaalukalt sülearvutite oma

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tahvelarvutid.
Tahvelarvutid. Foto: Liis Treimann / Postimees

Uuringufirma GfK Retail & Technology andmetel müüdi Eestis eelmise aasta detsembrikuus tahvelarvuteid enam kui sülearvuteid.

Uuringufirma statistika näitas, et tahvelarvutid moodustasid väikearvutite kogumüügist 64 protsenti ja sülearvutid 36 protsenti.

Elisa tootejuht Kertu Kriiski sõnul on siin peamiseks põhjuseks jõulud. «Tahvelarvuti oli nutitelefoni kõrval jõuluajal väga populaarne kingitus,» kinnitas Kriisk. Tema arvates on trendile kaasa aidanud ka seadmevaliku laienemine ja hinna alanemine – täna saab tahvelarvuti kätte juba vähem kui 300 euroga.

Uuringufirma GfK Retail & Technology statistika järgi eelistavadki tahvelarvutite ostjad seadet, milles on võimalik kasutada mobiilset internetti. «Tänapäeval ei piisa enam sellest, et internet koos meelelahutuse ja multimeediasisuga on ainult koduseinte vahel ning tarbijaid hirmutab fakt, et WiFi tahvlisse ei ole võimalik ka hiljem mobiilse interneti ühendust juurde lisada,» tõdes Kriisk.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles