Elroni rong.
Elroni rong. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

«Elroni probleeme on lahatud nii ja naa ning kuuldavasti miskit ka paraneb tasapisi. Veider on aga see, et senini pole korda saadud oma kodukal pilet.elron.ee-d. Käes on 23. jaanuar ja arvuti annab ikka vastuseks, et seda ühendust ei saa usaldada. Ja edasi antakse teada, et pilet.elron.ee kasutab vigast turvasertifikaati. Sertifikaat on korrektne ainult pilet.elektriraudtee.ee-l. Sellele aadressile minnes suunatakse uuesti otseloomulikult Elronile ja ring võib otsast alata. Kaua võib?» küsib Tarbija24 lugeja.

Vastab Elroni müügi- ja arendusjuht Norbert Kaareste.

Oleme probleemiga kursis ning tegeleme selle lahendamisega. Hetkel on tööd planeeritud lõpetada käesoleva nädala lõpuks.

Kommentaarid
Copy