Lugeja küsib: miks kiirlaenu reklaami hoiatuskiri nii väike on?

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kiirlaen.
Kiirlaen. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

«Nägin Eesti Muusikaauhindade gala ajal televisioonist Monetti kiirlaenufirma reklaami, mille hoiatuskiri, et tegemist on finantsteenusega, oli küll nii väike, et luubiga tuleks lugeda. Kas keegi kontrollib ka neid kiirlaenufirmade reklaame, et kui suurelt nad hoiatuskirja näitavad?» uuris lugeja.

Vastab tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski:

Tõepoolest on aeg-ajalt probleeme liiga väikese kirjaga ning seetõttu on tarbijakaitseameti poolt viidud läbi mitmeid menetlusi. 

Monetti (Folikia AS Eesti Filiaal) suhtes oleme läbi viinud ühe menetluse, kus meie hinnangul oli tegemist vastutustundetu ja tasakaalustamata reklaamiga, mis tänaseks peaks olema lõppenud. Võimalik, et on tegemist uue reklaamiga, kuid seda nägemata ei saa rohkem kommenteerida.

Tarbijakaitseamet on koostanud finantsteenuste reklaamile juhendi: http://www.tarbijakaitseamet.ee/public/Finantsteen._reklaamile_kehtestatud_nouete_osas-01_07_2011_uus.pdf .

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles