Jäävihm ajas pakiautomaatide puutetundlikud ekraanid rikki

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Post24 pakiautomaadi kasutamine.
Post24 pakiautomaadi kasutamine. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Möödunud nädalal esines Post24 pakiautomaatide puutetundlike ekraanide kasutamisel mõningaid häireid, kuna jäävihm segas sensorite tööd.

Post24 kliendid kaebasid teenusepakkuja Facebooki lehel, et pakiautomaatide ekraanid kipuvad rikki minema. «Külmaga ei tööta automaadi puutetundlik ekraan vahel absoluutselt. Kas sellega on plaanis tegeleda või panustatakse soojadele talvedele?» päris üks murelik inimene.

Eesti Posti väliskommunikatsiooni juht Kadri Tonka sõnas, et madal temperatuur iseenesest puutetundlikke ekraane ei mõjuta, seega ei saa öelda, et külma tõttu puutetundlikkus vähenenud oleks.

Ekstreemsed ilmaolud ekraane siiski mõjutavad. «Pakiautomaatide puutetundlikkus ei ole mitte ekraani sees, vaid selle tagavad sensorid, mis asuvad ekraani servades ja nurkades,» selgitas Tonka ja jätkas: «Sellepärast esines meil ekraanidega mõningaid probleeme siis, kui taevast tuli alla jäävihm, mis sensorite ette jääkihi tekitas.» Ta märkis, et samalaadseid probleeme võib tekkida ka tugeva lumetuisuga.

Enamikel juhtudel saab sellisel juhul klient Tonka sõnul ise probleemi lahendada, kui kindaga ekraaniservadest üle libistab ja lume või jää ära pühib. «Mõistagi käivad ekraane puhastamas ka meie kullerid, kuid kuna ilm võib väga järsku muutuda, siis ei pruugi nad päris kohe igale poole jõuda,» lisas ta.

Tonka kinnitas, et õnneks esineb olukordi, kus ekraane katab jää- või lumekiht, üsna harva ning kuna üldjuhul on klient saanud kohapeal ise mure lahendatud, siis pole Eesti Postile ka teada antud, et seetõttu oleks pakid saatmata jäänud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles