Pikad järjekorrad püsivad Eesti Posti kontorites nädalaid

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Posti kontor.
Eesti Posti kontor. Foto: Lugeja foto

Veel eile pärastlõunal ulatus Eesti Posti kesklinna kontori järjekord ligi 60 numbrini. Ettevõtte sõnul võib ooteaeg venida pikaks veel nädalaid, kuid uutele rendipindadele kolimine on juba käimas.

Tarbija24 lugeja Madis saatis eile pärastlõunal Eesti Posti kesklinna kontoris tehtud foto, millel näeb, et ootejärjekord on klienditeenindajaga jutule pääsemiseks 58 numbrit.

Eesti Posti väliskommunikatsiooni juht Kadri Tonka kommenteeris, et praegune olukord ei erine sellest, mis seal viimasel ajal üleüldse toimub.

Põhjus, miks viimasel ajal on kesklinna postkontoris pikemad järjekorrad, peitub selles, et sinna on tulnud rohkem kliente. «Inimesed on hakanud endale tellima oluliselt rohkem saadetisi kui nad seda varem tegid. E-kaubandus on pannud inimesi käima postikontoris,» tõdes Tonka.

Kui varem sai klient paki kätte kandekeskusest, siis nüüd saab ta selle kätte postkontorist. Seega pakid, mis enne olid kandekeskustes, on suunatud postkontorisse, mistõttu jõuavad ka varem kandekeskustes olnud järjekorrad postkontoritesse.

Tonka rõhutas, et Eesti Post on võtnud probleemi luubi alla, suunates piirkondade pakke teistesse kontoritesse ning suurendades oma kontoripindu.

«Tallinnas oleme postkontoreid kolimas uutele pindadele. Peamiselt just selleks, et saada suuremaid ja mugavamaid pindu, kus oleks võimalik rohkem pakke ladustada ja saaks mugavamat teenust pakkuda. Niimoodi järkjärgult avame suuremaid postkontoreid,» rääkis Tonka. «Kui suurem postkontor on avatud, siis saame kliente, kes täna käivad Narva mnt kontoris, suunata mujale. Praegu ei saa me veel seda teha, kuna pole uutel rendipindadele kolinud,» lisas ta.

Eesti Post plaanib lisaks paigaldada uue järjekorra automaatide süsteemi, mis reguleerib seda, kes ja millises järjekorras mingit teenust saab. Praegust süsteemi saab Tonka kinnitusel märksa efektiivsemaks muuta.

Äriklientidele pakutakse võimalust, et pakk viiakse otse nendeni ja saadetised võetakse samuti nende juurest otse vastu või suunatakse neid eraldi ärikliendi teenindusse.

«Meil on väga kahju, et olukord on praegu selliseks kujunenud ja me vabandame kõikide klientide eest. Palume veel mõned nädalad mõistvat suhtumist ja kannatlikku meelt, kuna me tõepoolest sellega tegeleme,» lisas Tonka.

Kellel vähegi on võimalik, soovitab Eesti Post tellida oma saadetised mõnda teise postkontorisse või kasutada Post24 pakiautomaate.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles