Politsei on saanud kelmusekahtlusega reisifirma vastu 59 avaldust

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Puhkus.
Puhkus. Foto: Panther Media / Scanpix

Riina Lepalaane ja temaga seotud firma ThinkGreen Company kohta on Põhja prefektuurile laekunud praeguseks kokku 59 avaldust.

Politsei- ja piirivalveameti Põhja prefektuuri majanduskuritegude talitus alustas möödunud aasta novembris kriminaalmenetlust lennupiletiäris juba aastaid tegutsenud Riina Lepalaane suhtes, vahendab BNS. Pettunud klientide väitel tasusid nad piletite eest läinud aasta septembris või oktoobris, kuid reisile sõitmiseks vajalikke pileteid ei saanud.

Politsei- ja piirivalveameti pressiesindaja Andres Sang ütles, et kriminaalmenetlus käib jätkuvalt ning avaldusi on praeguseks selle juhtumi kohta esitatud kokku 59.

Tarbijakaitseameti esindaja Kadri Pauli sõnul on praeguse seisuga ametile esitatud 50 pöördumist tarbijate nõuete kogusummaga 90 018,36 eurot ning ametlikest teadaannetest nähtuvalt on ThinkGreen Company OÜ vastu esitatud viis maksekäsu kiirmenetlust.

Tarbijakaitseamet on varasemalt pöördunud ka politsei- ja piirivalveameti poole, kuna ameti hinnangul on ettevõte loonud tegelikest asjaoludest vale ettekujutuse. Jättes mulje, et tegemist on usaldusväärse ja kohustusi nõuetekohaselt täitva ettevõtjaga, kasutas firma heausklikke isikuid varalise kasu saamise eesmärgil ära.

Novembris väitis Lepalaan ETV uudistesaatele «Aktuaalne kaamera», et kliendid jäid lennupiletitest ilma ühe kampaania jooksul tehtud juhtimisvea tõttu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles